photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

It about myfriend sha (:

Views
Oh hello ladies and gentlmen.Today I'm going to post about a malay girl that know as Sha Olsen.Yes you can seacrh she at facebook
( http://www.facebook.com/monstershin#!/ongsyaly ) (:

For you information of course you weird why I post about this pretty girl.Sorry malas nak speakking so in malay word (:

Yes,Sha serius I cakap dengan you.You buat I berasa bangga dengan you.Nak tahu kenapa I bangga dengan you?Sebab dulu I kenal punya sha tak bertudung but now I kenal punya sha OH MY GOD bertudung and serius you nampak cantik and ayu.Just like people say wanita melayu terakhir (:

Korang mesti pelik kan secantik mana Sha to.Memang cantik pun.Nak tengok photo?Sure why not loadding.....



Yes there she is (: pretty and ayu right? (:

And blog dia pun memang best if dibaca.Nak tahu best sampai mana?Neyh URL blog dia baca lah ( http://olsen96.blogspot.com/ ) hah baca tahu jangan tak baca.

Dia neyh suka makeup,shopping and bangkel kud if tak silap I.But memang serius you make me pround of you sha (:

No comments: