photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Undude

Views
Today I comeing back from school and I got a inbox for a girl that I don't know who's she.Oh first ou story begin like this (:

She: heyy youu , apsaL youu bajet ?

Me: LOL who are you loser?Do I know you? -,-

She: yeah . i'm ..... yangg youu kutuk<2 takk berTEMPAT at boboy chan

Me: LOL who are you?Cewah kau dgr si budak to merepek apa?Kau tw ke yg dia pun kutuk you dpn I haha.Nk maki org to fikir dlu lah weyh jgn nk senang2 maki org lol haish.

She: i bukan maki , i tanye

Me: Than sal you nk kata I bajet?LOL I bajet apa mai habak tgk (:

She: i tauu mukaa youuu cm amoy , tapy takk pyah nakk beLagak .
takk batak Lahh i ngan youu .
youu igt ape , cinta dari paras rupa kea?
suka haty i Laa nakk geLar i momoy kea , amoy kea , apew kea .
i kacau youu ka ?
takk kann

Me: LOL Muka I mmg cina dh aku cina haha.Apa lah kau ni haish.Kau nk percaya ckp boboy to kn?Hah cya lah mulut org kn?Aku tak leh nk cover or what..Up tp he want to say about what.I pun leh ckp boboy to playboy?Hah you cya tak?

She: i cite Laen , youu jwab Laen .
youu kate i orangg kmpung ? kenape ?
i kacau youu kea ?
pernah kea i kacau HIDOP youu ?

Me: LOL to lah you tak fhm I dok ckp errr I malas lah nk ckp byk dgn you dh.Hmmm mulut orang I tak leh cover?Fhm tak?Bf you nk kata apa about me??Okay I don't care's it please. (:

She: ape ney ? tiba<2 ?
i ckapp , knape youu ckap i orangg kmpung andd aLL ?
knpe ? i kacau hidop youu kea ?
i curik baLak youu kea ? hah ! knaL punn takk Lahh !

Me: LOL sejak bila aku kata kat you budak kampung?Hah?Sejak bila?Oh amboi mmg I pernah tanya bf you yg segak nk mamupih to np nk break dgn you that all only?Hah?I tak pernah pun kata you budak kampung errrr.If you budak kampung pun I kisah apa kenal pun tak errr

Than she did reply me anything.Haha weird right?

And her boyfriend say this to me again (:

He: wow delete me :)
thx .

Me: Haha of course I hate you dude.Pandai kan you wt cerita.Errr fuck you dude (:

He: :)
okay .
fuck me more :)

Me: Who care's (:

He: somebody care's :)

Me: Haha.Whatever dude (:
I don't give a fuck at it please xD

He: sorry im not understand what happen :)
want fuck me .
i fuck u back :)

Me: Haha hello please dude.I don't give a fuck at it?You don't understand english go to GOOGLE TRANSLATE and translet it what am I talking about it.

He: look i say i dont understand english ?
foolish i say i dont understand what happen until u remove me from ur frenlist .
daaa .
whatever .

Me: Haha you don't understand.Ask you girlfriend before this happen please.Okay byebye whatever to :P

Crazy i think errr.But please I don't give a fuck at please.Please make sure what happen before you try to judge me or talk bad about me (:

No comments: