photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Contest Link Blog Saya Unik

Views
So today I'm going to join a contest call " Contest link blog saya unik " . Sound cool right ? Because of this contest you can let people know what special about your blog link. So let start it.

Rules and regulation .
  • Follow blog INI
  • Copy and paste gambar di atas sebagai banner
  • Buat satu entry mengenai Contest Link Blog Saya Unik ini
  • Berikan sebab kenapa anda memilih link blog anda
  • Tag tiga blogger lain
  • Tinggalkan link entry anda di Shout Mix atau Comment Box
tarikh tutup: 29 AUGUST 2011
Letak satu gambar saya yg tak seberapa itu untuk menarikan entry ni . Haha

Name link blog saya ialah theonlydaughteroflee.blogspot.com , dia melekat right ? If pecahkan huruf to semua it will become " The only daughter of lee " get it ? Okay and now point dia datang dah why I letak name to ? Because saya memang The only daughter of Lee , Name papa I Lee and I Chinese okay ? That why name papa I letak Lee jangan ingat I ni perasaan nak Lee Lee bagai pula haha. And I mmg salah satu anak perempuan dia , I ada dua siblings lil brother. Okay so senang kan ? The reason why I letak name " THE ONLY DAUGHER OF LEE "



Tag :

Manda Chem
Syaidatul Saidin

No comments: