photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Mega Giveaway by Yana & Cik Putih

Views
Saya di tag oleh budak comel molek ini untuk contest giveaway , actually I have been joined many of giveaway contest but tak pernah lagi menang haha. So minta-minta lah menang if lucky lah. So let start it
.
( banner Mega Giveaway )

Rules and regulation
  • Buat satu entry bertajuk "Mega Giveaway by Yana & Cik Putih"
  • Copy banner di atas & paste di dalam entry tersebut. Linkkan gambar tersebut kepada entry ni.
  • Tag 3 rakan anda dan pastikan diorang tahu pasal GA ni.
  • WAJIB tinggalkan link entry contest ANDA kat ruangan komen ENTRY SAYA YANG INI :)
  • Contest ini akan berakhir pada 8 Ogos. ( Jika tarikh bertukar akan diumumkan ) 
  • Kalau rajin like la fan page aku & cik yana sekali , tu pon kalau rajin la.tak paksa okeh.
  • Copy senarai sponsor kat bawah dan letak dalam entry korang tu (nak copy paste dari aku pon boleh)
Senarai Sponsor :
8. Syafeika Edora
22. Tri Fa

Berikut adalah senarai sponsor yang baik hati kerana memsponsorkan hadiah untuk giveaway ini. So if nak tengok gambar hadiah boleh visit SINI . I sebenarnya nak link keluar sekali gambar tahu, ni pun I link keluar name saja dah penat, hari to I ada link gambar giveaway yang lain but bkn menang pun. Hmm sedih pun ada but maybe tak ada rezeki kot right ?

So kali ini punya giveaway hop lah tuhan belah saya , bagi saya try tengok rasa perasaan menang itu haha, Ayat aku ni xD 

Tag :

No comments: