photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain'

Views

Saya suka Doodles kerana , doodles itu sejenis art atau lukisan yang dilukis melalui sofware edit such as Photoshop or Photoscape . Bagi saya doodles itu melambangkan seseorang , but why ? Because kebanyakan I tengok doodles beblog yang comel molek macam blog Cik Nuyui Ain ni #Ambil hati sat mesti muka doodles muka to sebiji and serupa macam tuan beblog itu and some of doodles ada cita rasa sendiri and there own personality . So dengan itu beblog tak perlu lah susah payah nak upload gambar sendiri if kepada beblog yang nak hidekan status sendiri lah kan ? haha

Memang cantik molek begitu suka gila tengok muka doodles yang cantik molek itu .And doodles yang dicreate oleh Cik Ain memang cantik and molek begitu .

And I never won any doodles before this , if betol win giveaway ini saya ini request doodles amoi , because ? Because salah satu sebab ialah I'm a Chinese Girl and I tak pernah lagi tengok doodles amoi , selalunya doodles bertudung berbaju kurung saja kebanyakan . Cause follower saya much of them are malay . If chinese pun dia orang tak ada doodles yang macam amoi . That why I teringin nak tengok doodles yang diedit serupa macam amoi .

Sekian sini saja lah sebab-sebab saya suka doodles :D
Wow berkarangan saya di beblog saya ini , keling terus Cik Nuyui Ain membaca blog kita yang penuh with ABC . So harap-harap I have a chance to win this giveaway .

And kat sini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa jyeah kepada semua umat muslim and kepada Cik Nuyui Ain juga :D


Tag :
Sara
Farra

4 comments:

nurulain1011 said... [Reply to Comment]

wahh, doodle amoi. i nak try buat doodle amoi. u're the only chinese that entered my Ga. gamsahamnida! good luck my dear.

;)

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@Haha really ?

Malunya . btw thank u <3

aisya said... [Reply to Comment]

woaahh. gud luck ehh dear ! weehuuuu <3

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@aisyaThank beb <3