photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Hello Hater , if aku cina ada ke aku terkacau hidup mak bapa kau ? part5

Views
You saw the title that you will know what I want to post right ? Biasalah nak juga kan share share pasal hater aku ni , if hater remah tak ada masa aku nak kisah . But this coward is over and over . Memang quite melampua juga because sebelum ni , hater aku semua dia orang akan judge me at my fromspring around 1month or few weeks only . But this coward is over , nampak sangat dia sedang cabar kesabaran aku right ? So aku nak tengok kau menang ke aku menang #Macam match bola fifa world cup pula xD 

Seriously lah ni part5 dah right ? Perh memang gempar kud if jadi kan sebagai drama skrip , Famous - pamous aku ni #Okay abaikan famous-pamous it . 

Mesti korang teringin nak tahu what she/he judge about me right ? Okay for sure aku will print screen and upload at my blog because sometimes if tak buat begitu nanti orang ingat kita ni saja nak menumpang hot dekat blog or all this .


LOL hari dia sebut about menu haha and that menu is wrote a word **** .#Sila isikan pin number anda haha  So :/

Sorry okay for post about all this , memang quite rude but seriously aku terpaksa I want she/he know how much I hate she/he :/ 

4 comments:

aisya said... [Reply to Comment]

LOL. kasi gelak la sama bdk tu. benci org xkena tmpt kn sis. haishh. xbaik-xbaikk

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@aisyaHaha betol betol betol sokong sangat :)

Sal Sharudin said... [Reply to Comment]

Wujud jugak eh manusia macam nie??

AAZ ♥ said... [Reply to Comment]

sabo je la shin ! :)