photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Contest Me n blog

Views

Rules and regulation : 
  • Must follow this blog and this blog.
  • Warganegara malaysia,indonesian n singapore.
  • Buat 1 entry pasalnaper korang saynag blog korang? Example:aku sayang blog nie .. bla bla bla
  • Tag sekurang-kurangnyer 3 orang
  • Tepekkan banner nie di entry korang.
  • tinggalkan link post entry anda di kotak komen blog nie.
  • penyertaan kurang dari 15 orang akan dibatalkan.

Aku sayang blog ni kerana blog ini adalah boleh dikatakan separuh daripada nyawa saya . #Over 
 But seriously blogging memang bagus untuk meningkatkan bahasa kita or kenal lebih ramai blogger yang famous . 
Saya sayang blog saya kerana juga saya dapat lepas segala apa yang ada kat otak kita . 
Just tulis saja apa yang you suka . 
To blog you so don't mind just write it only haha .

Tag : Nurul Atikah
Aerol
Amira

No comments: