photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Gotong royong at school xD

Views
Today saturday,it must be school holiday but mine school have sekolah ganti but we must go to school for today.And we have some gotong royong,and I help my teacher cat here cat there,run here run there,clim here clim there.do this do that,gam here gam there,up here up there haha xD it so duzz for me you know oh god I fell so tired.

Okay tulis dalam bahasa melayu pulak haha,sebab post ni in malay lah.if you didn't understand so try your best to understand your own bluek :P hari ni tak tahu kenapa banyak jew orang kacau I dekat sekolah lelaki lagi to.Hidup tak boleh tenang ke if tak kacau I?Nampak jew I lalu ayat ahmoi juga dia panggil bukan I jew siapa2 jew lalu depna lelaki mesti kena panggil or kacau macam bodoh jew.Memang ah korang ni pemalas dok merayau tak nak tolong cikgu gotong royong err -,-

Okay byebye full with love Cynthia XOXO

No comments: