photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

BABI BODOH AH KAU -,-

Views
Okay today this post I will wrote all in malay?Why?Cause I hate that girl so much and she is malay i want she read this post know that what i fell now -,-

Kau ni mmg babi an?Ish kau ni kenapa lah kurang ajar sangat ek?Ada ke aku terkacau burit kau?Ke aku ada terkacau boyfriend kau?Padahal muka macam kau to ada boyfriend ke?Aku pun tak nak lah weyh ambil port pasal kau to low class kud HAHAH :P

Seriusly lah weyh kau to berubah sat lah perangai kau to,dengan cikgu pun kau boleh berkurang ajar ek contonya "CIKTU TEPI CIKIT" if nada uang low lembut tak apa gak ni serupa macam jeirt dengan kawan sendiri kasar gila nak mampuih.

Than tdi pun same aku jalan kud depan jew kau to kata ni dok jalan -jalan pasal apa ingat aku ni telingar peka ke apa?WEYH ,jalan to bapak kau yang beli ke?Hah ke kau yang beli sekolah to?Errr nii if pandai tak apa ni satu class dgn I so sedar diri lah cikit to dok buat kurang ajar pasal apa hah mcm cibai kau to.Tak ada pengajaran agama or morel visul dikatakan SHIT LAH KAU -,-

Okay sorry for the rude post.I'm to angry with my classmate that what she do with me.I can't accept that the way she talking with me.

No comments: