photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Contest " Aku dan Dia "

Views
So tanpa melenguhkan masa saya menyertai contest ini :)


Syarat-syarat Penyertaan
  1. Buat satu entry yang bertajuk [Contest "Aku Dan Dia" by Rizwan Ewan]
  2. Copy and paste banner kat atas ni. ke sidebar and entry korang 2.
  3. Nyatakan Sebab Anda Join Contest "Aku Dan Dia" by Rizwan Ewan. tak perlu ayat yang panjang-panjang macam karangan format SPM n STPM. hehe. 10, 20 . . 30 patah perkataan pun da cukup.
  4. Sertakan Gambar korang bersama friend, cousen or family dan pastikan kat gambar 2 ada perkataan "AKU DAN DIA" [dua org je ada kat gambar 2] boleh edit.
  5. Tag 3 org. dan pastikan orang 2 tahu. nama dia kena tag.
  6. bila da siap. Ambil link Entry korang 2. letak kat bahagian komen entry ni
  7. LIKE pages Rizwan Ewan [dot] blogspot dan FOLLOW Blog Wan untuk mempermudahkan korang mengetahui latest news from wan =)


The reason I join this contest is. Saya ingin memberitahu seluruh dunia yang. Friends is important. Without friends is just like without soul. Okay that all short reason :)

No comments: