photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Contest edit gambar Eva

Views
So hello guys , today I'm going to join this contest " Contest edit gambar Eva " sound cool right ? Haha cause bukan edit gamabar sendiri but kena edit gambar owner contest ni. Suka suka suka. So I ada edit satu gambar lah I know lah agak simplenya. I pun join contest ni bukan nak showoff yang saya pandai edit , but saya nak showoff yang saya suka edit haha. Shin memula kegilaan dah xD just ignore it. So let go to the point okay ?


Cara-cara untuk menyertai contest ini

1. Korang pilih salah satu gambar eva dalam ALBUM ni.

2. Edit la mengikut kretiviti masing2 asalkan cantik..simple je tak pe.

3. Korang boleh copy gambar eva tu tapi hanya untuk contest ni.

4. Bila dah siap edit, buat satu entry pasal contest ni..dalam entry tu, letak banner contest dan linkkan ke blog eva , letak gambar yang telah di edit jugak.tinggalkan kat ruangan komen ni.

Nak tengok gambar yang I edit untuk Eva ni ? Sure why not :)

Jeng jeng jeng (:


Haha yang ni bukan gambar yang saya edit lah , yang ni orginal sebelum di edit. Selepas di edit nampak macam ini ;


How is look like ? Simple right ? Cause saya memang suka simple edit. Tak suka over sangat. Kadang-kadang over sangat orang kata fake right ? So biar simple and pretty. That the way I edit :)

Note untuk Eva : Sorry Eva sebab meneditkan gambar you simple gila and telah tambah name cina Eva dekat situ. Cause nak try something new. Cause kebanyakan sofware edit saya Chinese sofware so Saya pun ada idea untuk menukarkan name Eva ke Chinese. So hop Eva suka.

For more information view Eva post yang ini

2 comments:

eVariena♥ said... [Reply to Comment]

hehe..chinese ea..like..:)

btw, thanx for joining..

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@eVariena♥ a.ah hee . Okay =]