photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Contest Ini Blog Saye.

Views




Here the rules
  • Buat satu entry mengenai entry ini dan letakkan banner nya sekali.
  • Bagi sebab-2 kenapa awak sayang blog awak [tulis apa yg special kat blog u all].
  • Tag sekurang-kurangnya dua blogger.
  • Jika kurang dari 15 contestant, Contest akan serta merta terbatal.
  • Tarikh contest ini bermula dari 27 Oktober 2011 hingga 20 November 2011.

Sebab Sebab saya sayang kat blog saya 



Sebab sebab saya sayang kat blog saya ialah , blog saya ialah dilahir pada waktu during my birthday iaitu pada 14.10.2009 and time to memang tak minat blogging all that just create a blog for fun . But since 2011 around bulan pertama like this mula sukai and cintai pada blog , but why ? Because dulu seriously taktahu yang blog boleh diedit sebegini like header transparent benda ala gerak geri like my header to . Then start that time lah I edit my blog cantik padahal tak secantik mana pun . And salah satu sebab I sayang my blog sebab blog saya mempunyai 1866 follower yang awesome yang sanggup follow blog saya yang tak seberapa ini .

And my blog mempunyai tutorial yang banyak membantu blogger yang lain even though now ramai tutorial blog yang disediakan but my blog still boleh dikata mendapat sambutan yang hangat cewah ayat haha . And I love my blog to because I always update and melepaskan semua benda benda yang sedih , sakit hati , happy or emotional thing at my blog . And saya juga mengunakan blog untuk menjoin contest yang awesome walapun bukan selalu menang but pernah juga menang 2 or 3 buah contest lah . Setakat sini saja lah saya tulis sebab sebab saya sayang kat blog saya :>

Tag : Nurul Atikah
Kieym

No comments: