photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Giveaway by BATIK VALLEY

Views




First of all just want to wish Happy Anniversary Parents Fatin yang ke-30 <3

Saya dijemput oleh salah satu friend saya kat Facebook iaitu Azyra untuk join giveaway yang awesome ini , so let start out topic for today :)

First I want to introduce the owner first iaitu Norfatin Azemi ,
Comel right ? Memang comel bukan nak ambil hati but benda benar . Orang yang cantik and comel sebegini dah pandai membuat business online memang men-kagum kan saya . Kenapa nak kagum ? Because selalunya I buat business pun tak dapat sambutan hangat like Batik Valley oh .

About Batik Valley 

Batik Valley is a fashion apparel online blogshop based in Penang and has been established since February 2009.We offer multi-selection of trendy clothing covering blouses , shirts , dress , jacket , cardigan , hijab , bags and many more.

Puff Military Jacket

Batik Valley

Okay Jacket ini Amat menarik perhatian ramai orang even though member saya pun pakai jacket ini . And jacket ini sesuai untuk dipakai and mix and match with baju or just even simple T-shirt .

Okay jacket ini pernah dipakai oleh seorang singer yang amat muda berasal dari JB ? Nak tahu siapa ? Try guess and see ? 

Yuna ? No ! 

Siti Nurhaliza ? No juga !

haish mai nak bagitahu for sure is NAJWA LATIF seorang singer yang berumur 16 y/o . Nak tengok ke picture yang dia pakai jacket to ke ? For sure ,





Puff Military Jacket


Red

Okay bukan saja yang ni yang dijual di butik tersebut ada banyak lagi baju baju yang cantik dijual di Batik Valley ,

Candy Jumpsuit

Okay Candy Jumpsuit ini sesuai untuk pakai ke mana-mana saja contoh like hangout with your friends at mall dengan memakai shawl yang cantik and Sling Bucket bag with simple hell dah amat memikat hati orang .
Red

Pink


Plain Jumpsuit 
If kepada siapa yang teringin menjadi Hana Tajima or Yuna lah dikatakan Plain Jumpsuit ini sesuai untuk kepada anda . Dengan memakai Pashmina and Sling Bucket Bag with a simple high hell dah nampak sungguh anggun begitu .

Plain Jumpsuit ini sesuai untuk hadiri ke mana-mana event such as High tea or Night party . Sebab color Plain Jumpsuit ini amat menarik perhatian orang . Color tersebutnya ,

Light Brown

Orange

Blue

Turquoise

Black

Jumpsuit yang dipakai oleh NajwaLatif .


Tees
Nak Tees yang simple but menarik ? Okay Butik Valley ada juga menjual Tees yang menarik and cantik . Why I say menarik and cantik ? Ada macam -macam tees and jenis oh . Tak percaya ke ?  Try have a look :D

Girl Facebook Tees
Grey

Sweet pink

White

Black

Black Facebook Tees
 Grey
 White
Black
What the hell , Facebook tees ? Menarik right ? Nak pergi cari mana tees semenarik begini , kat Batik Valley saja lah yang ada .

Tees ini sesuai untuk dipakai masa kat rumah or just hangout depan rumah member saja haha . If nak more stylish you can wear that tees with a simple long jeans or short jeans . Ia akan menjadi style yang lain dari yang lain pula .

Ribbon Maxi Dress - Halter Maxi Dress - Cinderella Maxi Dress

Okay this beautiful Mix Dresses sesuai untuk kepada events party like kat U or your friend party . It simple but it will look cool and awesome . Dengan memakai Mix Dresses and with a beautiful hell itu sudah mencukupi and sangat menarik perhatian orang ramai .

Halter Maxi Dress - Green

Halter Maxi Dress - Red

Cinderella Maxis Dress - Red / Maroon

Plain Shirt - Dark blue

Ribbon Maxi Dress - Grey


If nak style lain dari yang lain , you can try wear pashmina with it and a simple hell . I think menarik juga if wear like this :D

Sling Bucket Bag
Sling bucket bag , okay try usha back atas ada right about this Sling Bucket Bag ? Yes This what I mean , Beg ini menarik and sesuai untuk mana-mana event saja .

Beg ini menarik and cantik warnanya . I minat beg macam ini or nak something different ? Sure why not :D




I suka beg Sling Bucket bag ni , because ? Taktahu rasa macam ada ala ala vintage I jenis suka vintage style sikit lah . Biasalah vintage like back to basic you know ? Me like me like . Haha

Shawl






Bila beli baju or jumpsuit dari Batik Valley taktahu which shawl is suitable for you look ? Okay Batik Valley ada juga sediakan shawl yang cantik and selesa dipakai #even though I tak pernah pakai shawl . Or just nak simple look ? Shawl ini sesuai untuk for those who want simple look .

BlogSpot Batik Valley >HERE<
FansPage Batik Valley >HERE<

End date  14 October . Omg is my birthday that day :D
so hopefully ada peluang win this giveaway .

P/s : Sorry if entry post ini agak panjang , because otak fikir apa I masukan saja . Hop you don't mind :D

No comments: