photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Contest Sweet Memories Wif Bff

Views




Saya dijemput oleh tuan contets untuk menjoin contest beliau memandangkan saya bored teramat so let check this out hihi :D

Syarat :
  • Wajib ad Blog
  • Wajib Follow Enda & Eve .
  • Mesty buat entry psal contest nhe , banner disediakan .
  • Boleh send link di kedua2 blog . *d shoutbox x akn d lyan .
  • Tag bbrpa urnk . * x kesah brpa , psti kn d0wg taw .
  • Hnya 3 org winner . Bukan unsur Voting .
  • Contest akan t'btal jika kurang dari 15 org .

Gambar yang dipetaruhkan ialah ,


Baju putih anna , my bestiu ever dia lah orang yang I paling sayang dalam dunia ni even though umur dia besar dari aku but aku still sayang dia . If dia hangout mana ke pergi mana ke mesti ajak aku . 

Aku sayang hang anna .

LOVE YOU ANNA hihi <3