photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Follower bertuah saya yang ke 2000

Views


Okay and yay follower blog saya sudah ke 2000 and like seriously thank kepada peminat setia blog saya
 #Buat serupa mcm artis .

Okay so saya ingin memberi award kepada follower saya yang bertuah ke 2000 
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'




nak tahu tak dia tinggalkan apa kat shoutmix saya ?



Dia tak tahu yang dia follow ke tak follow saya , ni yang marah ni but nasib dia still remember my blog url or nt memang merajok habis award pun tak mahu bagi kat dia dah . hihi #Joking


Ni award saya yang bagi kat dia even saya tahu it quite simple but it's okay lah .

Saya bukan terer sangat bab edit edit ni . Hihi 

Peace (Y)

2 comments:

Nabiha Zaidi said... [Reply to Comment]

Eh . dapat award ~ dengan ini . . saye . . eh . . tiru Shin pulak mcm artis . . hahah . thanks ya . . love it . :)

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@Mish AppleHihi jom tiru sesama lain :P . You're welcome syg <3