photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

Views

Pertandingan ' Saya nak T-Shirt blog !! Awak nak ?? " di anjurkan oleh Salju Creative .

Salju Creative telah design T-Shirt untuk blogger yang memang gila blog untuk menang T-Shirt blog ni dengan percuma , Yes percuma Sekali lagi ulang PERCUMA. Kalau tidak selalunya T-Shirt jenis macam ni dalam angkaran perlu Rm25 sampai ke Rm30 tetapi sekarang contest ini terberi secara free kepada pemenagan yang bertuah. Tetapi korang kena lah join contest yang dianjurkan oleh Salju Creative untuk menang T-Shirt blog ini. Anda cuma perlu tulis lengkapkan slogan " Saya suka Salju Creative kerana...... *Ayat panjang atau pendek itu bukan masalah janji slogan yang anda kena update dekat blog and cerita kenapa anda suka Salju Creative ini. Senang right ? So kepada 3 pemenangan bertuah akan dipilih oleh Salju Creative , so what're you waiting for come and join this contest.

Antara Design T-Shirt  Yang Bakal Menjadi Milik Anda !





Number 1 menjadi pilihan Cynthia dan memandangkan 

Cynthia suka over size T-Shirt so I decide too take L size.

Saya suka Salju Creative sebab mereka mempunyai design dan personality sendiri semasa design , memang lain daripada yang lain . Salju Creative adalah satu business atau dikenali sebagai online shop yang membuat tempahan Kad Kahwin , Fotografi , Banting & Banner dan perkhidmatan yang lain lain boleh didapati di SaljuCreative. Kad Kahwin penting right untuk semua pengantina yang kahwin , kalau tak ada kahwin tetamu nak datang ke majlis perkahwinan macam mana . 
Too pun kalau tahu rumah kalau tak tahu rumah terlepas ke hala mana entah lah. And Kad Kahwin too lah melambangkan cinta pasangan pegantin too untuk melambangkan sekarang diape tengah huju ke jalan yang pernikahan yang sah perkahwinan yang sah.Kad Kahwin yang design oleh diape tersangat unik and menarik , kalau nak letak gambar dengan pasangan kat tepi pun boleh , nak ada kad kahwin minyak wangi pun boleh , nak ada kad kahwin jenis 3D pun boleh , nak apa bagi tahu saja dekat Salju Creative diape akan tolong memberi cadangan kepada pasangan pengantin. 

Salju Creative pun ada provide Pakej Fotografi untuk yang pening nak cari juru gambar yang profesional boleh lah terjah ke Salju Creative untuk kenali lebih lanjut tentang Pakej Fotografi ini. Gambar yang cantik lah melambangkan satu memory yang akan disimpan selama lamanyaa. People will change but a beautiful picture wont.

Salju Creative first time menjual and membuat tempahan T-Shirt blog kalau yang tidak ada peluang menang contest ini , atau memang ter-nak sangat T-Shirt too boleh ke Salju Creative fans page untuk membuat tempahan baju T-Shirt blog . Satu keunikan yang saya tertarik and saya rasa semua blogger juga akan tertarik kerana baju T-Shirt blog ini boleh letak link blog kita dekat T-Shirt tersebut , hah unik tak unik ?
So bila pakai T-Shirt blog too orang nampak link blog too terus tahu 'Ish dia ni ada blog ni , catat link blog dia balik rumah kita stalker blog dia kot kot ada cerita best best ke , tips berguna ke " 
 Itu satu caranya juga untuk mempromotkan blog sendiri dengan cara T-Shirt blog. So unik right ? Tidak lah orang nak kata gediknya dia nak promot blog dengan cara entah apa apa. , so kalau pakai T-Shirt blog kan senang orang tengok pun tak lah kata apa right ? So apa lah jom terjah ke Salju Creative untuk maklumat lebih lajut.

So kepada blogger blogger yang lain apa tunggu lagi jom mari ramai ramai terjah ke blog Salju Creative !



Harap harap ada rezeki untuk menang contest T-Shirt blog ni !

Terima kasih ! 



4 comments:

Fatin Diana said... [Reply to Comment]

dari contest yg sama. good luck ^^
panjang betul slogan Cynthia ek. hehe :D mesti boleh menang ni
http://www.fatindiana.com/2013/02/saya-nak-t-shirt-blog-awak-nak.html

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@DianaaHah laaaa kena panjang panjan menunjukkan yg I mmg nak menang sgt contest ni hihi. You pun samee msti boleh menang punya :>

Unknown said... [Reply to Comment]

terima kasih sudi join contest ye...
teruskan support kami..
thank you very much!!

Cynthia Lee said... [Reply to Comment]

@(^,^)sure and welcome :>