photo tutorial_zps442c93fa.png  photo owner_zps6a3d4f56.png  photo home-1_zpsab213777.png

Drop down Chinese Subject in PMR.

Views
Okay today I just give my teacher the form to drop down my Chinese subject in my PMR. I'm not going to take Chinese in my PMR. Cause I'm not really good at my chinese. My teacher say before Chinese if we didn't wrote about 3 month you will forget it day by day.

And My teacher saying the true. I'm the person who forget most of chinese word. I just know some basic haha xD silly yeah. I give the form to my teacher and my teacher say you must write a letter and write down the reason why you don't want to take Chinese. and I just write in and my father read it he just knock my head and he say teacher call you to do write a letter ? And I say yes hahaha I know I'm a good daughter :P want to see the letter ? Sure



Actually I write like this : Saya ayah kepada Cynthia Xin Ni Lee dari kelas 3Ehsan ingin memberitahu anak saya ingin mengugurkan Bahasa Cina daripada Penilaian Menengah Rendah Tahun 2011. Disebebkan anak saya ingin menumpuhkan perhatian kepada subjek yang lain. Saya harap pihak Kementerian Pelajaran faham akan kesusahan anak saya .

Sekian Terima Kasih.

But my friend belia help me to do some corretion maklum lah budak form3 dgn form5 msti jauh beza otak fikiran to haha : Saya ayah kepada Cynthia Xin Lee dari kelas 3Ehsan , ingin menyatakan bahawa anak saya ingin mengugurkan subjek Bahasa Cina daripada Penilaian Menengah Rendah tahun 2011 . Ini kerana , anak saya ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada subjek yang lain . Saya harap pihak Kementerian Pelajaran faham akan kesulitan anak saya .

Sekian , terima kasih .

That I decied to use beila want. So I just print out and my father read sign. Okay finish like this hahaha. So berdoalah harap-2 surat ni diluluskan but rasanya akan lulus kud sbb tahun lepas kwn I buat pun lulus mcm to jah haha xD

No comments: